Veelgestelde vragen

MATEN

Hoe kies ik de juiste maat?
Geen zorgen! Kies de maat die jij gewoonlijk ook draagt. Ons team heeft ervoor gezorgd dat de producten niet te groot én niet te klein zal uitvallen. 93% van onze klanten melden dan ook dat hun bestelling perfect past. En wij twijfelen er ook niet aan dat het voor jou hetzelfde zal zijn!


VERZENDING & LEVERING

Hoe lang duurt de verwerking van een bestelling?
Wij proberen alle bestellingen te verwerken zodra deze betaald en ontvangen zijn, maar gezien het grote aantal bestellingen kunt u rekenen op 2-3 werkdagen voordat uw bestelling verzonden wordt.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Zodra uw bestelling is verwerkt, duurt de verzending 7-10 werkdagen voor Nederland en 7-10 werkdagen voor België.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

Track & Trace Pagina >>

Heb je 7 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.


TRACK & TRACE

Waar vind ik mijn track & trace code?
In de bevestigingsemail van je bestelling staat er bovenaan een nummer met een een hekje # ervoor. Dit is jouw persoonlijke ordernummer, waarmee je op deze pagina je bestelling kunt volgen.

Waar kan ik mijn bevestigingsmail vinden?
Bevestigingsmails worden meestal ontvangen kort nadat een bestelling is geplaatst. Als u binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice door HIER te klikken, zodat wij u verder kunnen helpen!



RUILEN & RETOURNEREN

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja zeker, je kunt gerust iedere bestelling binnen 30 dagen aan ons retour sturen.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Voor uitgebreide retour instructies, kijk dan op onze Ruilen & Retourneren pagina.


WIJZIGEN VAN BESTELLING

Kan ik het verzendadres van mijn bestelling wijzigen nadat deze geplaatst is?
Als je dit binnen 24 uur na jouw bestelling doet, dan is dit zeker geen probleem!


Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?
Helaas kunnen we bestellingen niet meer wijzigen nadat ze geplaatst zijn. Alle verkopen zijn definitief. Echter kunnen wij je wel helpen met het bestellen van extra producten als je contact met ons opneemt.

-------
Voor verdere vragen, stuur ons gerest een e-mail naar info@carromoda.shop