Meteen naar de content

🛍 Tijdelijke Maart Sale! 🛍

🛍 Tijdelijke Maart Sale! 🛍

    Veel Gestelde Vragen

    **Heeft u onlangs al een geschil met Klarna geopend?**
    Wij adviseren u uw openstaande geschil te sluiten:
    • In geval van een openstaand geschil kunnen wij helaas geen terugbetaling doen.
    • In geval van een geschil met Klarna duurt het gemiddeld 4-6 weken voordat u een reactie ontvangt.
    • Klarna brengt achteraf een vergoeding van €10,00 in rekening voor hulp bij geschillenbeslechting.

      (Als u dit vroegtijdig afsluit, voorkomt u deze kosten)
    E-mail ons op klarnasupport@carromoda.nl en wij bieden u niet alleen de beste oplossingen, maar ook tot 4x snellere* reactietijden dan wanneer u rechtstreeks contact opneemt met Klarna!

    Heb je niet via Klarna besteld? Email ons dan gerust op info@carromoda.nl.

    GRATIS verzending

    Voor bestellingen in Nederland & België

    3700+ Tevreden klanten

    Vele mensen waren jou al voor!