Meteen naar de content

🛍 Tijdelijke September Sale! 🛍

🛍 Tijdelijke September Sale! 🛍

    Niet tevreden, Geld Terug Garantie

    Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met de ontvangen bestelling, neem dan contact met ons op. Bij Carro Moda streven we ernaar om onze klanten 100% tevreden te stellen met het product dat ze bij ons hebben gekocht. Als u problemen ondervindt met de verzending of het product, en u bent gefrustreerd, neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier en ons team zal u direct helpen. 


    Hier zijn enkele FAQ's met betrekking tot ons retourbeleid:


    1. WAT IS DE RETOURTERMIJN?

    Je kunt een product retourneren binnen 30 dagen nadat je deze van ons hebt ontvangen.


    1. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUGKRIJG?

    Een terugbetaling (ex de verzendkosten) zal worden verstrekt aan de oorspronkelijke betaalmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat ze niet zijn geopend. Alle klanten moeten na het terugsturen van het pakket contact met ons opnemen en ons de traceerinformatie geven zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.

    Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.


    1. WAAROM ZIJN SOMMIGE VAN JULLIE SCHOONHEIDS- EN GEZONDHEIDSPRODUCTEN NIET RETOURNEERBAAR ALS ZE GEOPEND ZIJN?

    Sommige van onze Beauty & Health producten worden beschouwd als hygiënische producten. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan niet toe dat geopende artikelen worden geretourneerd voor de veiligheid van al onze klanten. Wij zijn niet de enige - andere leveranciers van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen niet toe dat geopende artikelen worden geretourneerd.


    1. MOET IK BETALEN VOOR DE VERZENDING VAN MIJN RETOURZENDING?

    Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen verzendkosten voor retourzendingen. Wij raden u aan uw retourzending met een traceeroptie te versturen, omdat wij geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor verloren retourzendingen.


    1. KAN IK MIJN PRODUCT TERUGSTUREN ZONDER CONTACT MET JULLIE OP TE NEMEN?

    U moet contact met ons opnemen voordat u uw retourzending verzendt, omdat het retouradres kan afwijken van het adres waar uw bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.


    1. HOE KAN IK CONTACT MET U OPNEMEN?

    U kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@amsere.nl of via het onderstaande formulier. Het Amsere team werkt zeven dagen per week, 24 uur per dag. Wij garanderen altijd een reactie binnen 24 uur en helpen u graag verder!


    1. MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD, WAT MOET IK DOEN?

    Voor de snelste resolutie, voeg een foto bij die de slechte kwaliteit of het beschadigde gedeelte van het artikel aantoont. De meest optimale foto's bevinden zich op een vlakke ondergrond, waarbij de tag en de fout duidelijk worden weergegeven. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

    GRATIS verzending

    Voor bestellingen in Nederland & België

    3700+ Tevreden klanten

    Vele mensen waren jou al voor!